ПРОПОЗИЦІЇ

щодо порядку денного чергової девʼятнадцятої  сесії

міської ради сьомого скликання

                                                                                                     18.05.2017 р.

 

1. 

Про роботу КП „Спектр“ за 2016 рік.

Інформує:  Попович О.І – директор комунального підприємства „Спектр“.

прийнято 

Питання,

додатково внесені на розгляд девʼятнадцятої сесії міської ради

 

 

2. 

Про затвердження Стратегії розвитку м. Лубни на 2017-2025 роки.

Інформує: Хакало І.В. – начальник відділу економічного розвитку та торгівлі виконавчого комітету.

прийнято  

3. 

Про внесення змін до Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей – мешканців м. Лубни в новій редакції.

Інформує: Щербак В.О. – начальник управління соціального захисту населення виконавчого комітету.

прийнято   

4. 

Про внесення змін до Програми співфінансування капітальних ремонтів багатоповерхових будинків у м. Лубни на 2017-2020 роки.

Інформує: Сосна О.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету.

 прийнято   

5. 

Про ліквідацію Лубенського комунального підприємства фірми „Житло“.

Інформує: Сосна О.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету.

 прийнято   

6. 

Про внесення змін до показників бюджету міста на 2017 рік.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

 прийнято   

7. 

Про затвердження розпоряджень міського голови, прийнятих у міжсесійний період.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

 прийнято   

8. 

Про передачу міжбюджетних трансфертів для забезпечення препаратами інсуліну.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

прийнято    

9. 

Про передачу міжбюджетних трансфертів.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

прийнято     

10.  

Про встановлення нормативу відрахувань до загального фонду місцевого бюджету частини прибутку (доходу) на 2018 рік.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

прийнято     

11.  

Про акцизний податок.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

прийнято      

12.  

Про встановлення ставки транспортного податку.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

прийнято      

13.  

Про продовження терміну дії рішення Лубенської міської ради від 18.02.2011 р. „Про місцеві збори“.

Інформує: Романенко Т.О. – начальник фінансового управління виконавчого комітету.

 

прийнято      

14.  

Про вилучення, надання земельних ділянок  у власність та користування юридичним і фізичним особам для різного цільового призначення.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято  

15.  

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) юридичним та фізичним особам.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято   

16.  

Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято    

17.  

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу та обʼєднання земельних ділянок.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

не прийнято

18.  

Про надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови на умовах суперфіцію.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

  прийнято     

19.  

Про поновлення договорів оренди землі.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

   прийнято      

20.  

Про припинення права користування землею.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято

21.  

Про надання дозволу на застосування понижуючого коефіцієнту при укладенні договору оренди землі та на укладення додаткової угоди до договору оренди землі.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято 

22.  

Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення по вулиці Мистецькій, 14-а.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

 не прийнято

23.  

Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення по вулиці Г.Тютюнника, 2.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

не прийнято 

24.  

Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення по Володимирському проспекту, 42/1.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

 не прийнято

25.  

Про продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення по Володимирському проспекту, 9-а.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

не прийнято 

26.  

Про відмову в наданні пільги Пархоменку Миколі Миколайовичу.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято

27.  

Про розгляд експертної оцінки 43/100 частин житлового будинку та надання дозволу на його продаж.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

 прийнято

28.  

Про внесення змін до рішення міської ради „Про затвердження на 2017 рік переліку обʼєктів комунальної власності міста Лубни, що підлягають приватизації“ та визначення способу приватизації.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

 прийнято

29.  

Про розгляд експертних оцінок та надання дозволу на приватизацію.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято 

30.  

Про внесення змін до типового договору оренди обʼєкту нерухомого комунального майна, що перебуває у власності територіальної громади                  м. Лубни.

Інформує: Іващенко О.Г. – начальник управління з питань комунального майна та земельних відносин виконавчого комітету.

прийнято

31.  

Про надання дозволу на укладення договорів особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасових споруд та видачу паспортів прив’язки.

Інформує: Шмонденко А.Г. – начальник відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету, головний архітектор міста.

 прийнято

32.  

Про затвердження Програми утримання фонтану в м. Лубни на 2017 рік.

Інформує: Сосна О.М. – начальник відділу житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету.

прийнято

33.  

Про нагородження Почесною грамотою Лубенської міської ради.

Інформує: Грицаєнко О.П. – міський голова.

прийнято 

34.  

Про повторне невиконання рішення Лубенської міської ради

прийнято